這個在去年
給了我
一段很愉快的時間

我都戲稱小備是治癒系的... XD
很清鬆的小品

但可惜我只看了幾集
小靈也很可愛呀   (心)
大家眼睛都占了臉的一半呢~



OP也很可愛

接下來是超喜歡的作品

不論是內容還是漫畫還是動畫
我現在開始想追電影,電影其實出來好一陣子了
但是沒動力追呀~(撫額)

我喜歡故事內容

蟲師片頭曲 - The Sore Feet Song 主唱:『 Ally Kerr 』
-- 
  
片頭曲:The Store Feet Song by Ally Kerr
作曲:増田俊郎
編曲:増田俊郎


I walked ten thousand miles, ten thousands miles to reach you
我走了一萬英哩的路到達妳的位置
And every gasp of breath, I grabbed it just to find you
每一次的喘息只為找到妳
I climbed up every hill to get to you
我翻山越嶺為待在妳身旁
I wandered ancient lands to hold just you
我漫步在古老的土地上只為抓住妳的身影


And every single step of the way, I paid
旅途中的每一個步伐
Every single night and day I searched for you
每個夜晚與白晝找尋著你
Through sand storms and hazy dawns I reached for you
穿越沙漠風暴和黎明薄霧只希望我在你伸手可及處


I stole ten thousand pounds, ten thousand pounds to see you
我偷了一萬磅,一萬磅去見妳
I robbed convenience stores coz I thought they'd make it easier
我搶了便利商店我想他們願意寬容我
I lived off rats and toads and I starved for you
我的謊言及卑鄙行為是因為我渴望你
I fought off giant bears and I killed them too
我勇猛奮戰也是因為如此


And every single step of the way, I paid
旅途中的每一個步伐
Every single night and day I searched for you
每個夜晚與白晝找尋著你
Through sand storms and hazy dawns I reached for you
穿越沙漠風暴和黎明薄霧只希望我在你伸手可及處
I'm tired and I'm weak but I'm strong for you
因為妳讓我堅強我不再疲憊、虛弱
I want to go home but my love gets me through
我想放棄回頭但愛讓我穿越這一切
arrow
arrow
    全站熱搜

    godinsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()