首先一定要恭喜小王

下次就是強投對強投的對決啦!! 
套句同事說的"真好!下次就是英雄真正對決的時候了!"


外電翻譯 A-Rod's 52nd helps Wang win 18th

"I think he is [one of the best]," catcher Jorge Posada said. "I think he has
proven a lot. He gets better and better every time he goes out there. He is
showing it and not saying anything about it.

"He is very low-key and very quiet about it, and I think that is why people
are not giving him the credit that he deserves. I think he deserves all the
credit in the world."

吼黑說:我覺得他是最強的投手之一,他已經多次證明自己,他每次出場都在不斷進步,
但他從來都只做不說,唯持一貫的低調和沉默。我認為這是為什麼人們沒有給他應得的
評價。事實上,他的貢獻超越一切。


我愛這段  
原先老想著  15勝就很了不起  
現在居然到了18勝
我想小王所給台灣人的遠比他自己所想的

我爹對他的表現就像要求自家小孩那樣
愛念又愛擔心

雖然BB多了點
ERA降很慢
拿不拿CY  只是多個頭銜
其實能穩健的在MLB裡生存  已經很不簡單了


小翼也是

感謝分屬不同國別的他人
在努力生活之餘
還能帶給其他人目標和勇氣

arrow
arrow
    全站熱搜

    godinsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()